دلم میخواست بهش بگم زندگی کوتاههبیا تا فرصت داریم پرنده هایی باشیم که از پرواز نمیترسن،،که اوج میگیرن به هوای رسیدنبه هوای امیدبه هوای یه کوچ شیرین......