ابد و یک روز

خرید بک لینک

میخوام از حماقتم بنویسم .
به نام خدا ..
گذاشتم بفهمه دوسش دارم ...

.

دلی که فقط اسمش دله
یه عمریه که
نصفش اشکه
نصفش گله ...

.

ظاهرا آرومم
ولی رسما داغونم ...

.

دلم ...
تنگ بود ...
صدام ...
غم داشت ...
چشام ...
گریه ...
ولی حالا ...
دلم سنگه ...
صدای خنده ...
چشام بی رحم بی رحمه ...

دلم میخواست بهش بگم...

ما را در سایت دلم میخواست بهش بگم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 10:44

صفحه بندی