دلم میخواست بهش بگم

خرید بک لینک
شش شخصيت معروف جهان که از شکست به موفقيت رسيدند:قصه آدمهایى که يکشبه به موفقيت ميرسند، قصههای جذابی هستند که ما هميشه دوست داريم بشنويم و از آنها انگيزه بگيريم. اما داستان واقعی موفقيت چيز ديگريست. به اين شش مثال نگاه کنيد تا ديد شما نسبت به موفقيت و شکست عوض شود.- جی. کی. رولينگ، نويسنده مجموعه رمان هاي هری پاترنويسندهای که به معرفی نياز ندارد و امروزه از ملکهی انگلستان هم ثروتمندتر است. رولينگ در حالی اولين رمان هری پاتر را با ماشين تحرير مينوشت که به تازگي طلاق گرفته بود، آهی در بساط نداشت و مجبور بود فرزندش را به تنهايی بزرگ کند. دوازده ويراستار داستانِ او را رد کردند، تا اينکه يک ويراستار مهربان دستنوشتهی او را قبول کرد و البته به او توصيه کرد به دنبال کار ديگری باشد؛ چرا که کتابهای کودکان، چندان فروش خوبي ندارند! بقيه داستان را که خودتان می دانيد!- والت ديزنی، بنيانگذار ديزنیقبل از آنکه بتواند کسی را براي سرمايهگذارس روی پروژهی «دنيای ديزنی» متقاعد کند، ۳۰۲ بار پيشنهادش رد شده بود. شايد باور نکنيد که والت از کار قبلیاش، به علّتِ فقدان تخيل کافی اخراج شده بود! او اکنون و برای هميشه، یکی از بزرگترين هنرمندان جهان است.- آلبرت انيشتن، فيزيکدان و برنده جايزه نوبل تا چهار سالگی اصلاً صحبت نمیکرد و از آنجايی که تا هفت سالگی حتی يک کلمه هم نمیخواند، مشکوک به معلوليت ذهنی بود.- استيون اسپيلبرگ، فيلمسازاو ميخواست فیلمسازی را ياد بگيرد. بنابراين برای دانشگاه فيلم کاليفرنيای جنوبی درخواست فرستاد و البته رد شد. آنهم دوبار! آيا اين مسئله او را متوقف کرد؟ هرگز. برای يک مدرسه فیلمسازی ديگر درخواست فرستاد و حالا شما میتوانيد موفقيتش را ببينيد.- گروه بيتلز، گروه پرآوازه موس دلم میخواست بهش بگم...ادامه مطلب

ما را در سایت دلم میخواست بهش بگم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 14:12

اگر می دانستید که آدمها چقدر به

بودن با هم

خندیدن 

حرف زدن

درد دل کردن 

و چای نوشیدن با هم احتیاج دارند، 

قدر عزیزانتان را بیشتر می دانستید...


برچسبها: متن , دلنوشته

دلم میخواست بهش بگم...

ما را در سایت دلم میخواست بهش بگم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 13:51


میخوام از حماقتم بنویسم .
به نام خدا ..
گذاشتم بفهمه دوسش دارم ...

.

دلی که فقط اسمش دله
یه عمریه که
نصفش اشکه
نصفش گله ...

.

ظاهرا آرومم
ولی رسما داغونم ...

.

دلم ...
تنگ بود ...
صدام ...
غم داشت ...
چشام ...
گریه ...
ولی حالا ...
دلم سنگه ...
صدای خنده ...
چشام بی رحم بی رحمه ...

دلم میخواست بهش بگم...

ما را در سایت دلم میخواست بهش بگم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 10:44


میخوام از حماقتم بنویسم .
به نام خدا ..
گذاشتم بفهمه دوسش دارم ...

.

دلی که فقط اسمش دله
یه عمریه که
نصفش اشکه
نصفش گله ...

.

ظاهرا آرومم
ولی رسما داغونم ...

.

دلم ...
تنگ بود ...
صدام ...
غم داشت ...
چشام ...
گریه ...
ولی حالا ...
دلم سنگه ...
صدای خنده ...
چشام بی رحم بی رحمه ...

دلم میخواست بهش بگم...

ما را در سایت دلم میخواست بهش بگم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 10:44

دلم میخواست بهش بگم زندگی کوتاههبیا تا فرصت داریم پرنده هایی باشیم که از پرواز نمیترسن،،که اوج میگیرن به هوای رسیدنبه هوای امیدبه هوای یه کوچ شیرین... دلم میخواست بهش بگم...ادامه مطلب

ما را در سایت دلم میخواست بهش بگم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 10:44

صفحه بندی